
Літо – це маленьке життя, коли фруктово-ягідно та по-сонячному шоколадно… Пропонуємо штрафувати літо за значне перевищення швидкості! Ми всі любимо літо і чекаємо на нього з великим нетерпінням. Але й свого чотириколісного улюбленця потрібно підготувати до цього періоду. Відсутність морозів ще не говорить про те, що їзда буде комфортною, і автомобіль почуватиметься чудово, особливо в умовах міських дорожніх пробок.
Колеса
Якщо температура повітря становить +7°С і вище, а машина – в зимовому «взутті», то це збільшує гальмівний шлях і витрата пального. Найзручніше використовувати шини, у яких асиметричний малюнок: вони видають слабкий звук під час руху і вважаються надійнішими. Якщо літній комплект гуми залишився з минулого року, перевірте, щоб глибина протектора була понад 1,5 мм.
Дороги, на яких снігом «змило» асфальт, здатні викликати дисбаланс у кутах установки керованих коліс. Розвал-сходження автомобіля вирівняють на СТО «Масляня». Тут можна продіагностувати кінематику підвіски.
гальма
Ви стаєте потенційно небезпечним на дорозі, якщо нехтуєте станом гальмівної системи автомобіля. Якщо педаль:
- «провалюється» або натискається насилу;
- видає неприємні, різкі звуки при натисканні;
- не призводить до зменшення швидкості при одноразовому натисканні, то час зайнятися її ремонтом.
Будьте уважно, коли машину «веде» убік або розвертає вбік при різкому натисканні на педаль гальма на прямій ділянці колії. Не ігноруйте підтікання рідини з гідроприводу. Це все – ознаки виходу з ладу гальмівної системи, від якої залежить життя учасників дорожнього руху.
Двигун
Щоб оцінити стан мотора, спочатку треба його добре вимити від бруду, солей, прилипшого сміття. Це можна зробити самому, але якісніше виконають у сервісному центрі. Це дозволить побачити стан пластикових та гумових елементів, для яких мороз – не найкращий друг. Подивіться, чи немає протікань тосолу чи олії у вигляді слідів на двигуні.
Акумулятор
Для акумулятора важливо добре тримати заряд і мати чисті клеми. Автоелектрик перевірить наявність витоків струму, якщо виникли у цьому питанні підозри. Влітку може з'явитися надлишковий заряд, що також вважається відхиленням від норми.
Кондиціонер
Тут знадобиться чищення із заміною фільтрів, вакуумування та заправка охолоджуючим агентом. При нормальній роботі пристрою потрібні лише окремі операції.
Масло
Чиста олія жовто-коричневого кольору прозорої консистенції активно змаже всі контактуючі металеві ділянки, знизить температуру розігрітого двигуна і змиє з нього нагар з дрібною стружкою, що відшарувалася.
Для літа рекомендовано масло з підвищеною в'язкістю, а міняти його бажано не рідше, ніж через 7000 км пройденого шляху. Якщо ви маєте довгий шлях, подбайте, щоб «кров у жилах вашого авто» (саме так називають змащувальний компонент) була гарної якості.
Радіатор та охолоджувальна рідина
Одна олія не справиться з нормалізацією температури двигуна. Тому використовується ще один активний помічник – радіатор. Як працює вентилятор? Чи цілісний у нього ремінь? Чи достатньо антифризу в бачку, чи немає в ємності тріщин? Як справи з патрубками, кріпленнями? Зверніться на СТО за промиванням системи охолодження і заміною шлангів, що вийшли з ладу, особливо якщо ви цього не робили за останні 2 роки. Калюжа під машиною – реальна нагода відвідати станцію техобслуговування.
ПАКЕТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Ми проводимо комплексну перевірку технічного стану автомобіля, в яку входять:
- робота світлових приладів;
- виявлення дефектів у роботі механізмів і систем, що відображаються на панелі приладів;
- якість щіток «двірників» та склоомивачів;
- ефективність гальма стоянки (опитування при оформленні клієнта);
- рівень та сезонність рідини в бачку склоомивача (за показаннями датчика);
- перевірка стану та обсягу:
- антифризу (якість, рівень);
- гальмівна рідина (якість, рівень, вологість);
- масло в ДВЗ (перевірка рівня);
- масло КПП (перевірка залитої кількості);
- огляд ременів приводу, ГРМ;
- перевірка стану радіаторів;
Нехай керування автомобілем викликає у вас тільки радісні відчуття!